Girls Over Stars
Girls Over Stars

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 37276
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین


 

S2(فائزه)

زمان مکالمات تلفنی

پسر به پسر = ۰۰:۰۰:۵۹

مادر به پسر = ۰۰:۱۰:۳۰

پدر به پسر = ۰۰:۰۲:۳۶

پسر به دختر = ۰۱:۱۵:۰۱

دختر به دختر = ۰۰:۲۹:۵۹

دختر به پسر = ۰۰:۰۰:۰۵



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت17:25---11 آذر 1391
سلام وبلاگت عالیه .خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی.راستی لینکم کنی هاااااااااا
پاسخ:تشکر.حتما.


Bita
ساعت20:09---8 آذر 1391
سلام عزيزم بهت تبريك ميگم كه عاشقي اميدوارم به هم برسيد و يك عمر زندگي با خوشي و مهربوني وتفاهم وعشق داشته باشيد،دوست گلم من نظرها رو كه تاييد ميكنم نظرات بعد از تاييد من توي وبلاگم كامل قرار نميگيرن دليلشو نميدوني؟
پاسخ:تشکر عزیزم. نه نمیدونم.امیدوارم زود رفع بشه!


نگین جون
ساعت19:15---30 آبان 1391
سلام رها جون عزیزم برام نوشته بودی که عاشقی و...رها جون من نمی خوام تجربه دیگران باشم هزاران نفر تجربه شدن برام وفهمیدم عشق نیست هیچ...ببین بهت بگم هیچ پسری نمیاد با یه دختر افتاب دیده ازدواج کنه من شخصا هیچ اعتقادی ندارم ..بازم من بهت گفتم هیچ پسری ارزش شما رو نداره از من گفتن بود یه روزی یه جایی پیش یه کسی به هت ثابت میشه امید وارم زود تر به این نتیجه برسی ....مرسی اومدی عزیزم بازم بیا ... بای بای
پاسخ:آخه فدات عشق من از این عشقای امروزی و ناپاک نیست که،عشق من عشق پاکه،میتونم ادعاشو کنم،چون ایمان دارم!و من آفتاب دیده از این نوعش نیستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, توسط S4 group