Girls Over Stars
Girls Over Stars

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین


 
زلزله........

شـــــــــــــــلاااااااااااااااام.........خوبید؟؟؟؟؟؟خوشید؟؟؟؟؟؟؟سلامتید؟؟؟؟؟؟؟من؟دقایقی پیش از ویبره بودن در اومدم...............فک کنم 5-7 دیقه پیش........

باور کنید چند دیقه پیش وقتی پشت میزم نشسته بودم و طبق معمول نت گردی میکردم احساس لرزیدن کردم و طبق معمول به روی مبارک خودمم نیاوردم خوشبختانه من و داداشم فقط خونه بودیم و داداشم خواب بود......منم وقتی دیدم یکم همچین طولانی شد به جای پناه گرفتن و فرار کردن history ها رو پاک میکنم.......بابا با این جوجه  لرزیدنا هیچیمون م نمیشه آبروم میره.........البته اینکه میگم جوجه لرزیدن فک کنم یه کمش 3 ریشتر بودا...........حالا بعد چند دیقه رفتم پیش داداشم میگم فهمیدی زلزله رو اونم بیچاره ترسید گفت بریم بیرون منم که دیدم حوصلشو ندارم و تموم شده گفتم باور کن هیچی نبود.....همه چی آرومه.....خوشبختانه لوسترهام از حرکت ایستاده بودن گفتم ببین هیچی نیست...........درحالیکه به وضوح صدای در و فرار همسایه ها شنیده میشد........خدای من............

حالا بعدش زنگ زدم به پدرومادرم که بگم اگه فهمیدن به روی داداشم نیارن که اونام نفهمیده بودن کلا حالا بابام میگه نکنه پس لرزه هاش بیان و این حرفا من گفتم بیخیال بابا...........نمیدونم خدا این ریلکسی رو از کجا به من داده....؟؟!!! .شمام نترسید بابا.........بیخی............اصلا اون زلزله های تابستون مارو ضد زلزله کردن...والّا.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط S4 group