Girls Over Stars
Girls Over Stars

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 37269
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین


 
S4(زهرا)

سلام

امروز حالم بد بود

سر کلاس زبان فارسی سرمو گذاشتم رو میز وقتی به خودم اومدم دیدم همه دارن میخندن و رها خانوم تکونم میده

یه نگاه این ور اون ور کردم دیدم معلممون وایساده بالاسر من میگه حالت خوبه؟منم که گیجه گیج فقط تونستم بگم

سرم درد میکنه

خلاصه یه نگاه به ساعت انداختم دیدم ای دل غافل یه ساعت از وقت کلاسو خواب تشریف داشتمواکنون فقط نیم ساعت از وقت کلاس باقی مونده

یعنی یه ذره آبرویی هم که پیش معلم داشتیم رفت بر باد فنا

آخه معلممون ناکس انگار داشت لالایی میگفت وقتی درس میداد

خلاصه دعا کنید از این به بعد حفظ آبرو کنیم

فعلا من برم لالا کنم تابعد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, توسط S4 group